Gdzie szukac informacji na temat pracowników delegowanych w Unii Europejskiej

Mnóstwo instytucyj w (ciągu|przeciągu} roku wysyła w delegacje swoich pracowników. Bardzo często są to wyjazdy w celu załatwienia ważnych spraw biznesowych, spotkań z klientem, negocjacji lub innych ważnych spraw. Jeżeli sam wyjazd firmowy jest zaledwie kilku dniowy nie stanowi on problemu dla pracodawcy. Jeżeli jednak chcemy delegować swoich pracowników do innego państwa należącego do Unii Europejskiej na dłuższy okres czasu musimy znać wszelkie przepisy z tym związane. Wszystkie przepisy dotyczące nie tylko samej delegacji ale także warunków ubezpieczenia, płatności za dokonaną pracę, urlopu i innych istotnych kwestii definiuje nam prawo europejskie jak i sama Unia do której Polska przynależy. Zatem by delegować swoich pracowników na dłuższy czas powinno się znać wszystkie ważne przepisy jakie nas wiążą. By dowiedzieć się wszelkich koniecznych informacji warto wybrać się na organizowane konferencje, spotkania związane właśnie z tą tematyka Inicjatywa Mobilności Pracy. Mają one na celu uświadomienie i kształcenie pracodawców co powinno się wiedzieć przed samym delegowaniem swoich pracowników.